Wednesday, October 9, 2013

Yessss...Akhirnya Skybox Kembali Bersiaran ---> Dapatkan Cline Hanya Serendah Rm30 Sebulan Disini

Berita Baik...!!!

Sekarang korang dah boleh keluarkan balik dekoder skybox dreambox openbox dari dalam kotak....sebab walaupun provider dan server yg lama dah gulung tikar atau tak dapat dikesan lagi...korang masih boleh tengok rancangan2 kegemaran korang melalui skybox drembox atau openbox....

Tetapi kali ni aku bekalkan pada korang Cline sahaja...bukan dekoder...jika masih ada yg berminat nak dapatkan dekoder skybox...SESUNGGUHNYA TIADA PAKSAAN DAN TIADA JAMINAN SERTA TIADA PULANGAN WANG AKAN DIBUAT JIKA TIBA2 HATI KORANG RASA TAK BERBALOI...HANYA YANG BERANI MENANGGUNG RISIKO SENDIRIAN SAHAJA YG LAYAK MEMBACA DAN MENERUSKAN NIAT MEBELI CLINE INI.....tapi bagi aku memilikinya...bersabar dengan sakit peningnya amatlah dan sangatlah berbaloi untuk menjimatkan wang....


Aku akui dan aku tahu dan satu Malaysia juga tahu yg siaran dari Skybox Openbox dan Dreambox pernah tergendala selama beberapa bulan...tapi aku pasti ianya akan pulih...hanya perlu sabar dan tunggu....

Yessss...akhirnya....skybox kembali bersiaran....dan aku mengambil sikap tidak mahu berlebihan dalam menceritakan hal ini...bagi aku hanya yg Layak sahaja yang tahu apa kelebihan twaran penggunaan serta penjimatan bila menggunakan skybox dreambox atau openbox atau yg sewaktu dengannya....

Sementara korang berfikir nak beli ke tak nak.....aku ceritalah sikit kat korang yer....sebenarnya dah hampir seminggu aku layan skybox guna cline server yg baru....suka hokehhhh....semuanya berjala tanpa masaalah...terasa macam pakai B****d pun ada.....yg penting hanya dengan bayaran serendah Rm30....aku boleh tengok semua channel dari **t*o tanpa pikir bayaran bulanan yg sebenarnya mahal nak meninggal.....

Dan penemuan baru...ini diajar oleh seseorang....andai kata sekarang nih...korang ada dekoder ASTRO kat rumah dan ada jugak dekoder Skybox....tapi sebab dulu masa dah ada skybox korang pun terminate ASTRO.....pastu bila skybox koma selama beberapa bulan...maka korang pun dengan gatalnya masukkan balik ASTRO kedalam rumah....macamana pusing sekali pun ASTRO tetap mahal nak meninggal walaupun hanya pakej Family....tapi aku bagitahu korang yer....sila jangan risau dan sasau...korang masih ada harapan untuk menikmati kembali full pakej siaran ASTRO dengan Skybox....caranya....????

Downgrade pakej Astro yg korang langgan beratus sebulan...jadikan pakej family atau boleh cuba juga gantikan jadi pakej Njoi...pakej Njoi ni korang dah tak payah bayar bulanan...tapi channel pun yg biasa2 jerlah.... Rtm 1 & 2  Tv3 Prima Oasis Ntv7 8Tv Tv9 Al-Hijrah Tutor Tv....pastu korang beli satu alat kat kedai letrik namanya F-Con ....pastu potong sikit kabel putih Astro yg berjela tu.....dari dekoder Skybox belakang dekoder ada satu lubang namanya LOOP ....cucuk kabel tambahan yg dah pasang F-con  dari dekoder Skybox ke dekoder Astro....

Sambungan kabel Astro tu tak perlukan internet cuma berkongsi DISH sahaja...tapi janga plak matikan plau dekoder Skybox....mood standby jer takper....sebab kalau dekoder Skybox mati....memang tak dapat siaran...sebab kabel Astro tadi tumpang dekoder Skybox.....

Errr....faham tak....??

Camnilah...aku sendiri bagi contoh untuk diri aku yer.....kat rumah aku sekarang nih ada 2 TV.....satu aku guna Astro Njoi satu aku guna Skybox...ASTRO Njoi sama macam ASTRO yang tak payah bayar bulan2....tapi siaran yg ada itu2 jerlah.....oleh kerana Skybox dan ASTRO perlukan Dish untuk memancarkan siaran....maka dari dekoder Skybox tu aku cucuk lagi satu kabel untuk disambung pada dekoder ASTRO NJOI....makanya satu TV tu ada siaran penuh dengan bayaran paling murah dan satu lagi siaran2 itu2 jer dan tak perlu bayar apa2 lagi.....

OK....fahamkan......???

Kalau masih tak faham....hempuk jerlah kepala korang kat dinding....fahamalah nanti #apakebendanya

Ehehehe...gurauuuuuu gurau jerrrr.....jangan sentap plak yerrrr

Dah penat bebel nih....jadi kalo korang nak cline untuk skybox dreambox atau openbox korang...korang boleh SMS / WhatsApps aku atau email aku....

Buat masa ni mood aku hanya nak jual CLINE sahaja.....dan CLINE ni aku jual hanya untuk sebulan pakai....takder jual 6 bulan atau setahun cam dulu.....

Dekoder skybox plak ...aku tak jual....kalau nak jual pun tunggu mood aku camner.....mood aku skrg hanya nak jual CLINE bukan dekoder....nak dekoder jugak kita boleh bincang menerusi SMS / WhatsApps atau email....

Bersempena dengan ini....aku dengan "baik hatinya" ingin membuat tawaran hebat untuk korang semua.....

Tapi hanya 10 orang yg terawal sahaja yg layak menikmati tawaran hebat ini....selepas tu harga Cline untuk sebulan akan bertukar harga....

Jangan tunggu sampai esok.....

Apa yang perlu korang buat untuk dapatkan Cline dengan harga tawaran ni ialah....

SMS / WhatsApps  :- 019- 269 2067

email :- dila12379@gmail.com

Hanya itu yg perlu....selepas tu kita akan bersoal jawab untuk lebih jelas dan terperinci...

Hanya pembeli yang serius sahaja yang aku layan...kalau nak tanya yg merepek merapu macam tak reti baca dan malas nak guna enjin carian di internet.....sorryyy....TALK TO MY HAND....!!

Ohhhh....aku bukan marah yerrrrr....tapi NASIHATTTT......kikiki

Ok...baiiii...aku tunggu SMS dari korang yerrrrr.....

---> untuk membuang masa korang boleh rujuk entry aku yg terdahulu atau berziarah ke laman blog yg aku bangunkan khas untuk meletak segala urusan pembelian...segala persoalan dan jawapan...juga segala tentang skybox di halaman ini....

http://skyboxdancline.blogspot.com/

No comments: