Friday, October 25, 2013

( Tutorial ) Cara2 Untuk Cheat Candy Crush Saga

Assalamualaikum...

Yeahhhhhh....oyeahhhhh....boleh katakan aku jugak pemain tegar candycrush....tapi idakler sampai nak jadi cam pompuan mat saleh yg kena sakit belakang sebab main CC sehari 10jam.....idaklerrr hoiiiii...

Alkisahnya....sebelum korang nak tahu cara untuk CHEAT CC...bacalah sikit camner aku bole jumpa trick ni...

Sebenarnya dekat lebih sebulan ker dah lebih sebulan aku sangkut kat level 181....bengkek gilerrrr....nak2 ada 2 orang kawan aku dah sampai THE END game CC tu...aihh lagilah bertambah bengkek.....aku syak diorang cheat...tapi diorang tak ngaku....ehehehehe....oklahhhh anggap jerlah aku jeles sampai tuduh diorang camtu....kikiki

Oleh kerana bengang...maka aku jalan2 kat google apss....ada sekali tu aku baca blog sapa tah....ad tutorial pasal cheat engine....aku download jugak cheat engine tu...tapi cheat engine tu cam bawak virus jer...maka aku unistall benda tu balik ker aku delete jer dari desktop.....entahlah...yg penting cheat engine tu tak best....


Masa aku jalan2 kat apps store google aku saja cari apps Candy Crush....sekali haaaaa berlambak keluar...macam2 developer ada muncul ngaku candycrush tu dia yg punya.....scroll punya scroll aku nampak lah tulisan CHEAT...cittttt bair betik....??? sebenarnyakan...kalau korang cari kat apps store iphone...memang akan ada keluar Candy Crush Cheat ni....tapi kena bayarlah pulakkkkkkkk...ehhh tak kojernya aku nak membayar semata nak main tipu....

Jadi kalau korang nak apps cheat ni korang kena download kat google apps....bukan kat tepon tau...tapi kat pc atau laptop korang.....atau pergi jer kat link ni terus

1. Cheat 1

2. Cheat 2


Lepas korang download atau install apps Cheats ni korang tengok sendiri apa yg jadi.....kalau ikutkan LiVE boleh jadi 99....tapi aku dapat 8 jer....extra 3 daripada biasa....jadilahhhh....tapi aku tak sure plak nyawa yg kat laptop....yg aku dapat 8 ni bila main kat iphone....kat laptop tetap 5 jer nyawa..hurmmm pelik2 pelik pelik....


Tapi....haaaa...korang tengok part boosters...beribu mehhh.....makanyaaaa.....cheat'lah sampai habis booster tu.....bagi aku guna apps cheat yg ni lagi bagus dan lagi selamat sebab takkan harm'kan korang punya laptop....bila boosters dah banyak tu...pandailah2 gunakan yer...jangan lah sepanjang masa guna....tapi boosters2 ni semua hanya boleh guna dan berfungsi serta available kat laptop/pc jer...kalau apps kat iphone atau apa'phone apps ni tak berkesan dan tak nampak....cuma yg boleh guna satu booster jer yg ada gambar batang cat....






Paling best dan paling osem sekali bila dah sampai masa perlukan tiket untuk unlock level.....biasanyalahhh...bukan biasa tapi wajib sungguh kena rekues tiket untuk unlock level....tapi sejak sistem gold bar diperkenalkan aku boleh unlock level tanpa perlu rekues....tapi berapa biji nooo lah gold bar yg dia bagi tu....nak lebih...sila beli....jadiya bila aku dah guna cheat ni....gold bar kita akan jai banyak jugak wehhhhh.....

Tak caya tengok gambar bawah...aku dah unlock guna gold bar yg banyak tu tanpa perlu rekues....kan kat tempat tiket tu takder muka sapa2 yg bagi tiket....itu belum kena tunggu lama untuk dapat unlock ticket dari kawan2...jenuh nak tunggu...kalau boleh pukul 2 pagi time aku nak unlock ticket tu terus jer dapat...tak nak tunggu sampai esok2....esok pu belum tentu dah boleh unlock level kalau diorang tak hulur ticket....



Oklah....iu jer tips dan tutorial nak guna CHEAT yg aku mampu kongsi.....andai aku ada terlepas pandang aku akan updet balik.....biasalah dah tuaaaaa....banyak makan semut pun yerrr agaknyaaaa....ehehehe


Selamat Mencuba...........................

No comments: